Utedag

Idag har vi vart ute så gott som hela dagen. Vart i borgarparken, knallat runt lillfjärn och försökte mata fåglarna med vindruvor. Dom verkar uppskatta mögligt bröd mer.

Gick till Frasses så fick stumpan lite lunch i sig. Fanns ju lekplats även där som utnyttjades. Sen köpte vi glass på ö&b. Vidare upp till Kristineberg där vi testade alla lekplatserna. Hämtade cykeln på solbågen sen har fröken cyklat och cyklat och cyklat. Tog även en kaffepaus i sandlådan. Så jäkla skön dag.
Som vanligt på vårkanten är man ovan vid den där stora gula bollen på himlen, så nu är jag alldeles röd i fejjan och har en rund, röd ring på bröstet. Läckert!

Satte mig på balkongen med en kopp te nu på kvällskvirren. Inte helt fel med kvällssol heller. Satt där och njöt och tänkte att livet är inte så jobbigt ändå.

Funderar på om jag är allergisk mot björkriset jag tog in. Fan vad jag nyser. När vi var ute gick det bra men nu börjas det igen. Skumt.

Nu blir det några dagars jobb. Redan på onsdag åker vi till Ljusdal. Ska jobba där på torsdag, sen blir det festligheter resten av påsk. Det ser jag fram emot.




Trött taco-tjej i kväll...

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Lena

Jag är allergisk mot björkris men det går bra om jag inte har vatten i vasen, så prova med det.

2011-04-17 20:26:33
URL: http://lelibe.blogg.se/
Madde

2011-04-21 16:08:21
URL: http://cochise.blogg.a
Madde

Fönsterputsen är från Emway, så man kan endast köpa det av någon som säljer det...lite dumt. Ska försöka hinna testa den bättre i helgen, har hittills testat det endast på speglar och det gick ju skitbra!

2011-04-21 16:09:44
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0