Michells...

 

Slänger väl in en intressant bild på min Black&White som jag käkade på Michells här om sistens. Ett ställe jag totalt glömmer bort. Var dit med Tommie, satt på uteserveringen då regnet fullkomligt vräkte ner. Helt sjukt. Men det var god mat, lite för salt dock, men bra priser. Men eftersom regnet sprutade in på oss trots tak så stack vi ganska fort.

Nu är det lördag igen. Gick en morgonpromenix runt kyrksjön efter jobbet, sen köpte jag med nybakt bröd hem till mammsen där vi njöt av en god frukost. Göttans! Isabelle är med sin papi och jag, mamma och Amanda ska väl bege oss ut på lite äventyr idag. Eller nåt...

Trevlig helg! :)

 


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0