Tillbaka

Tillbaka till vardagen. Slut på sötebrödagarna.

Försökte få Bellis i säng i tid igår. Jag lyckades få dit henne i tid, men när hon väl slutat babbla hann nog klockan bli lite för mycket ändå. Jag fick lite psykbryt med jämna mellanrum när jag var uppe i mitt viktiga shoppande på ELF. Men sen gick jag in och fick en lååång bamsekram och då blir hon genast mycket härligare. Att hon dessutom säger: "Jag tycker om att kramas min kära", sen lägger av ett asgarv gör ju inte saken värre. 

Flera saker som ofta kommer ur hennes lilla mun är:
"Kära nån"
"Jag vill mysa dig mamma"
Något som återkommer väldigt ofta: "Jag vill ha nånting"

Efter ca. 7 veckors sommarlov så var det dags för dagis i morse. Jag försökte vara pedagogisk igår och förbereda henne på att det var dagistime igen och med allt vad det innebär och vad kul det skulle bli. Hon blev inte speciellt road över infon, ännu värre idag då det var dags att säga hejdå och vinka igen. Fyyy! Det var inte alls roligt. Men jag tror och hoppas att hon för tillfället leker ute i skogen för glatta livet och har hur kul som helst. Får väl höra sen hur det har gått. Hur som helst blir det en mjukstart för hon är bara där idag och i morgon.
Längtar till hämtningen!



Skruttan i våras


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0