Det gör ingenting

Det finns så många saker som jag måste göra. Men nu har jag gått omkring och predikat för mig själv. Jag behöver inte göra någonting. Det gör ingenting om disken ligger. Det gör inget att hela badrummet är fullt av kläder. Det gör ingenting att klapparna inte är färdigköpta. DET GÖR INGENTING försöker jag få in i mitt huvud. Jag är ett stort stressmoment hela tiden, året om. Jag visar det inte utåt men i mitt huvud är allt ett stort kaos. Allra helst nu inför julen. Jobbig högtid! Men jag ska jobba i morgon sen är jag ledig en vecka. Jag har faktiskt inte tid att jobba känner jag. Tror jag går och lägger mig snart, innan jag får ett sammanbrott.

På fredag ska jag fixa allt som måste fixas. Då alla andra också är ute och ränner i stan. Jävligt smart. Och sååå roligt att Isabelle måste följa med mig på stan då. Verkligen lyckat! Jag kommer få en stroke mitt i julhandeln och ingen kommer märka nåt. Folket kommer kliva på mig när jag ligger dregglandes på golvet utanför Albins leksaker...



Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0