Härliga tider

Så var helgen förbi och julveckan är här! Det går fort när man har roligt! Är såklart inte färdig med klappinköpen heller. Men det är lugnt. Fixar det ja!

On-Fr spenderades i Ljusdal. Jobbade på torsdagen. Fick även hänga med och träna innebandy med Stefan och grabbarna i E-hallen på Giganten. Snacka om nostalgitripp!

Lugnt på fredagkväll. På lördagen drog jag och Bellis ner på stan. Matade ankor med skogaholms limpa. Mycket poppis. Sen gick vi in i smeten, lyssnade på musik utanför guldsmeden. Isabelle hade kunnat stått och diggat med hur länge som helst. Vi var även in på Team Sportia för att leta en fräsh hjälm. Väl där inne så berättar Isabelle att vi måste ha en hjälm med grönt spänne, för det har Ingela på dagis sagt. Så då inskaffades självklart en rosa hjälm med grönt spänne.

Sen fick stumpan åka till pappsen och jag gjorde mig klar för kvällens bravader. Fick finbesök av tre sköna bönor. Efter lite pimplande, kexätande, kortspelande och tjattrande åkte vi vidare till Håsta där vi hamnade mitt i ett Dildoparty. Rätt så kul och lärorikt ;) Sen åkte vi ner på Gossip och svängde våra lurviga. Hade allt som allt en mycket bra kväll! Måste nog börja gå ut oftare i Hudik!

Söndagen var degig och tröttsam, men nu är det måndag och jag jobbar och är på topp.
Så nu är det bara att tagga till inför den kommande julhelgen! Då har man dessutom tagit julledigt drygt en vecka. Härliga tider!


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0