Home sweet home?

Vi stannade längre än väntat i Ljusdal. Det blidde nästan en hel veckas snyltande. Men vi har haft det skönt och fått maten serverad varje dag! Tack mami! :)

Och vad har vi hunnit med då?
Fikat/käkat på finess = Ett måste i Ljusdal. Det blidde en nachos = Också ett måste!
En kväll spelade jag "Ryktet går" tillsammans med Madde, Elin och Linda. Otroligt roligt spel. Jag och Elin kom nog ganska sist. Skulle ni se våra ritningar så skulle ni förstå varför.
Var till Bollnäs och hälsade på brorsan i Gökboet. Stackars pojk! Men vi knatade lite på stan. Rätt så värdelös stad!
Igår spelade jag innebandy med några gubbar. Krossade ens nötter, så det är jag nöjd med.
Idag tog vi en runda på stan här i Hudik och en lunch på bangkokkajen. Göttans!

Nu sitter jag hemma. Bellis har efter ett långt bad gått och lagt sig så nu sitter jag solo. Det kändes skönt att komma hem till en början, men på kvällen när man sitter här helt ensam så känns det bara så...ensamt? Och tråkigt.

I morgon är det dags för jobb igen efter 8 dagars ledighet. Känns lite tungt att ha 5 jobbdagar framför sig. Isabelle får sällskap av morfar i morrn. Dom har många nya leksaker att dona med i morgon så det blir väl fullt upp antar jag.

Nyårsafton i morrn också. Vad gör man då? Typ...inget alls! Kanske bjuda nån på oxfilé? Hur man nu gör det? Yaaaay!



Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0