Julen -2011

Ska väl ta och sammanfatta årets julfirande.

På julaftonsmorgonen vaknade Bellis först som vanligt och ville genast öppna sina julklappar, och visst fick hon det. Hon blev så nöjd och ögonen lyste på henne när hon fick dom inte alls så märkvärdiga julklapparna.
Sen käkade vi en julfrulle tillsammans och packade väskorna. Åkte sen till Forsa för att fira med Pappa Tommie och hans familj. Vi var 18 pers, käkade god mat och hade det vrålmysigt. Efter Tomtens besök så åkte jag och Bellis mot Ljusdal för att fira kvällen med momme & CO. Även dit kom Tomten med en massa bra paket! Allt som allt en helt perfekt julafton om jag får säga det själv! 

På juldagen fortsatte vi paketöppnandet i Låka. Även dit kom Tomten. He´s everywhere! Fick en massa bra grejer. Måste väl även slänga med min pappas fina rim.

"Jag gick till Ovegallerian idag.
Jag ett presentkort skulle få jag.
Det visade sig att alla 3 frisörer, 
hade blivit egna entreprenörer.
Jag visste inte vem du ville ha,
så jag kliade skallen och lät det va.
Och utan att bråka, åkte jag hem till Låka.
Jag stoppar en femhundring och en tia till, så får du gå till vem du vill.
Klipp, tona eller toppa.
Nu måste jag till nästa rim hoppa.
Jag lägger till en femhundring till utifall en (?)
för du har ju mycket hår på skallen."

Älskart! Folk borde rimma mer tycker jag!

God fortsättning önskar jag er!
Några bilder jag nu ger.








Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0