Lagg

Min blogg laggar sen jag la upp den nya designen. Why oh why? Eller är det bara för mig det händer? Trökigt.
Hur som helst...Idag har jag jobbat i Ljusdal på Gyllene Knorren (hästen). Alltid lika trevligt att jobba här. Synd att det händer så sällan.

Vi åkte hit igårkväll. Det blev senare än väntat eftersom Tommies bilnyckel var spårlöst försvunnen. När jag kom hem hade han vänt upp och ner på hela lägenheten. Hittade den senare nerbäddad i dockvagnen. Såklart! Vart annars liksom? Det mest logiska stället, right?

Nä, nu ska jag göra kväller. Det har vart en lååång dag. Vi åker nog hem i morgon, sen få vi se vad helgen har att erbjuda. Tjingy!


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0