Min tur

Många lägger upp bilder på hur mysigt och julfint alla har det hemma nu i juletid. Själv undviker jag det idag. Vi har det fint och mysigt om man tittar förbi pusslet som ligger över hela vardagsrumsbordet, alla kuddar, leksaker, burkar, snoddar och smycken som ligger på golvet. Skiter fullständigt i just nu!

Jag och Bellis åkte iaf till Iggesund och badade idag. Skönt! Slagit in klappar, tvättat, lyssnat på julmusik samtidigt som jag haft en polotröja på mig. Fatta vad rå-mysig jag måste sett ut!

Nu väntar jag på bingolotto. I kväll händer det! Jag bara vet det! Nu är det MIN tur!
Morgondagen spenderas först i Forsa och sedan vidare till Ljusdal på eftermiddagen. Blir nog finemang det.

Om jag kommer skaffa premium på bloggen framöver så vet ni att jag vunnit storkovan.
God jul!




Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

Vi sitter också och bygger pussel :)

2011-12-23 23:47:42
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0