PHU

Idag har jag organiserat i personalrummet på jobbet. PHU! Slut som artist. Men USB-portarna på jobbdatorn funkar ej, alltså funkar ej vår nya skrivare heller. Någon som vet om det går att laga eller uppdatera på nåt vis?

När jag slutar så åker jag och hämtar Bellis, sen tar vi raka vägen till Ljusdal. I morgon ska jag jobba där igen med mina favvisar på Gyllene knorren. Blir en kortdag 7-14.30. Eller det är ju rätt så normal tid egentligen. Hade gärna jobbat mera ändå.

Tiden har gått fort idag. Blir så när man har mycket att göra.
Annars ser jag fram emot lördag. Då blir det festligheter! Jag har köpt förköpsbiljetter till Hoffmaestro nu. Fast enligt vissa är det inte hela gruppen som kommer, men det blir nog kul hur som helst. Någon mer som är sugen på att gå så är det bara att hojta till bah! Vi är en liten men härlig skara än så länge :)





Avslutar med en bild av en utslagen Isabelle. Undrar hur många bilder jag har när Isabelle sover. Men jag tycker hon ser för go ut när hon slocknar efter en hård dag på dagis och 2 minuter in på mamma mu-filmen.


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0