Update

Min blogg är dampig enligt vissa, jag vet. Jag ska försöka åtgärda det. Nån gång.

Så, vad har hänt sen sist?
I torsdags åkte jag och Amanda till Birsta för lite julklappsshopping. Bellis var med morfar. Det blev inte tillräckligt mycket inhandlat tyvärr. Klickade däremot hem leksaker från BR igår. Så jävla lämpligt. Att jag inte tänkt på det förr. På torsdagkväll testade jag Kettelbell. Svingade runt med en hantel hit och dit, tänkte hemska tankar om att jag skulle råka släppa den rätt i spegeln framför mig. Men det gick bra. Och kul var det.

På fredagen var jag med jobbet till Kilafors på julbord. Det var många godsaker där. ÄLSKAR LAX i alla dess former! Drygt att åka ända dit och hem i det där skitvädret dock.

På lördagen åkte jag och Bellis till Moodtorp. Där var det julmarknad. Sånt är alltid mys! Köpte en uggla och ett matchande vetehjärta av Madde. Ett varmt hjärta att krama om vid läggdags = Lättsomnat!
Vi hann även med ponnyridning, vann en midjeväska (när kommer jag använda den tro?) och det bästa: Ett möte med TOMTEN! Han delade ut paket till alla barn. Isabelle fick ett fint armband från Dollarstore ;)
Sen åkte vi till Ljusdal, käkade middag och sen drog vi hemåt.

I morrn är det Lucia och vi har fortfarande ingen helt fungerande luciakrona. Hur ska detta gå? Isabelle Jonsson kräver en krona och inget annat. Men Supermamman ska nog fixa´t om det så är det sista hon gör.



Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0