Ärlighet varar längst...

Isabelle är väldigt mysig på kvällarna. Hon vill gärna ligga och hålla på med mitt hår (bättre om hon snurrar mitt hår än hennes...) Vi låg framför tvn och myste framför bolibompa i kväll, och så sniffar hon på mitt hår och säger:
-Blä, luktar illa.
Ja, det stämmer att jag luktar ganska illa eftersom jag är i en ganska rökig miljö om dagarna.
Sen kläcker hon ur sig: -Du måste duscha!
Hmm, ja jo det har hon fullständigt rätt i.
Så det ska jag nog ta och göra nu.

Tänk om man själv skulle våga säga till vissa när dom stinker. Nä då skulle man bara vara oförskämd.
Själv tycker jag att ärlighet är ganska uppfriskande.
Man borde vara lika ärliga som barnen... Man kan faktiskt vara det på ett snällt sätt.

Ärlighet varar längst...



Blä för mammas hår...


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0