Blöt

Idag kom Madde på besök. Mycket trevligt med lite sällskap! Vi lagade till tacoköttfärs med sallad och såser (bröd till gästen). Myyyycket gott. Åt alldeles för mycket. Sen lite snickelisnackande om allt möjligt. När hon åkt hem så åkte jag till gymmet trots att jag var dödstrött. Duktigt va? Så sent som nästan nio har jag aldrig vart där förr. Mycket folk när jag kom, men dom stack fort. Skönt.

Nu har jag duschat. Har blött hår. Ganska orutinerat från min sida. Kanske gör nån fläta...orka föna. Det gör jag typ aldrig. I morgonbitti, redan klockan 8 ska jag till sjukhuset och ge bort en skvätt av mitt värdefulla blod. Lyllos den som får dom dropparna. Då kommer jag synda juice och macka (biktar alltid på bloggen), annars ramlar jag nog ihop. Undrar vad jag ska ta för gåva den här gången? Förra gången blev det en sportbag som vid det här laget är mycket välanvänd. Ska bli spännande att se vad det blir.

Sen får vi se vad dagen har att erbjuda.





Jag och min gullgroda som jag inte sett sen igår. Abstinens! Bilden är nog från i julas... Fejk-smile? Nee...

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0