Byss

Igårkväll lämnade jag tösabiten till far sin. Gick sen hemåt och stekte julkorv. Fyfan vad äckligt det var. Kollade i frysen efter något annat och tront på fan att mamma lämnat en glass där. Jag har noll självbehärskning och klarar inte av att ha några sötsaker hemma så jag slevade i mig glassjäveln. Fan! Jag skänkte till och med bort mitt socker eftersom jag kan få för mig att baka annars. Det har vart svårt med nyttighetsbiten dom senaste dagarna. Men jag ger inte upp så som jag gjorde förr. Så fort jag tog nåt onyttigt så var dagen/veckan förstörd och man kunde bara fortsätta. Nu är det en ny dag och nya möjligheter. I kväll MÅSTE jag iväg och träna. Eftersom jag ska på blodgivning i morgon så kommer jag må lite risigt och vara trött några dagar efteråt.

Idag åkte jag buss till jobbet för första gången. Ganska skönt att få en morgonpromenad ner på stan. Och lite skönt var det att sitta och få skjuts i en varm buss. Men jag vill inte att det blir en vana. Jag kom ju försent för inga tider passar ju. Men men...sen kommer mamma och hämtar mig och jag ska få låna hennes bil ett tag nu.
Vettetusan vad jag ska göra med min bil. Batteriet har laddats så det är inte det felet. Startmotorn kan det vara, men Tommie har knackat på den och försökt rullat igång den, men icke. Finns det nåt billigt ställe där dom kan göra en felsökning eller måste jag till Volvo igen?

Jaja...idag jobbar jag till fyra sen har jag helg :) Har en dejt med Madde sen. Ska bli lajbans!
Ha en bra dag!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0