Dryg dag

Ännu en dryg dag börjar lida mot sitt slut. Lånade Tommies bil i morse som inte startade. Var dock inget mer än batteriet. Men det var ju inget jag kunde göra något åt i morse. Panik eftersom jag skulle jobba på sjukan. Powerwalk dit. Passerkortet funkar ej! Arbetskläderna låg inte där dom brukar ligga. Frågade ett antal personer och hamnade tillslut rätt. Kom upp på avdelningen 6.55, svirade om på chefens kontor och började jobba. Jag kom ju i tid för jag gick ut till bilen i tid eftersom jag hade höga förhoppningar om att jag skulle kunna sitta i lugn och ro och dricka kaffe där. Yeah...right. Men dagen på avdelningen gick bra med trevliga patienter och trevlig personal.
Sen fick jag plumsa hem i snöstormen. Är inte det också typiskt? Vi ska ju till Ljusdal i morgon. Men ser det ut så här vet jag inte om jag har nån lust att åka ut på vägarna. Har även tvättat. Men efter den här jobbiga dagen så hoppade jag ner i ett varmt bad med min lilla älskling. Då blev det genast mycket roligare.
Just nu känner jag mig enormt trött. Och ska banne mig lägga mig inom en väääldigt snar framtid.



Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0