First day

Såå..hur gick första dagen utan blöja på dagis?
Jo, det gick alldeles utmärkt! Isabelle hade samma byxor när jag kom och hämtade henne som när jag lämnade henne på morgonen :) Hon hade kissat bara nån liten stänkare på förmiddagen, men desto mer på eftermiddagen och då hade hon vart så glad och nöjd med sin insats. Fast fröken nämnde också att hon hade vart väldigt arg på det mesta, ett himla humör. Mjo, det vet jag mycket väl. Men hon var på ett strålande humör när vi åkte hemåt. Hon var så glad och berättade vad hon hade gjort under dagen. "Hemma på dagis finns det skorpor..." Och "Hemma på dagis är det si och så..." :D Hemma och hemma...
Ganska direkt när vi kom hem så kom morfar och Helen. Det gick jättebra att åka därifrån för dom satte igång att leka på en gång.

När jag kom hem från träning så hade pappa skottat av min balkong. Haha...gick ju inte ens att öppna dörren förut. Det var ju snällt. Sånt som jag inte orkar bry mig om. Käkade lite, sen åkte dom hem och stumpan fick lägga sig.

Blev en tidig kväll.

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0