Monday

Monday, bloody monday.
Nej då. Inget fel på måndagar inte...

I morse fick Isabelle sätta på sig sina snofsiga mumintrosor och vi lämnade blöjorna hemma. Vi har diskuterat det här hela helgen om att hon ska få ha fina trosor på dagis i stället för blöja. Helt okej för henne! Men vi får se hur det går. Jag är lite nervös, lite pirrig i magen. Haha...som julafton. Hoppas det går bra. Dom var tydligen en fröken kort idag, men jag hoppas dom hinner ha lite koll på stumpans kiss och bajs-signaler och att hon verkligen säger till. Kan ju hända att hon blir inne i en lek och då är liksom kisseriet prio 2. Men det återstår att se. Vid vilan och då dom ska vara ute så ska dock blöjan få vara på. Vi har laddat upp med mååånga tros/byxombyten i hennes lilla låda.

När jag hämtar upp henne sen så får vi skynda oss hem. Pappa/morfar kommer och ska vara barnvakt. Själv ska jag iväg på en timmes nybörjarkurs i gymmet med en personlig tränare! H0h0...fast det är jag och 7 till. Men förhoppningsvis kan man lära sig lite. Blir även ett pass på onsdag! Ge mig mer träningstiiiid! Önskar att dom hade ett barnrum där så man slapp leta barnvakt varje gång man vill träna.

Återkommer väl i kväll om hur dagen har gått :)



Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0