Piggelin

Guuud vad tråkigt det är att sitta hemma en hel dag. T kom iofs förbi så jag fick möjlighet att sticka och köpa lite förnödenheter, så som: Juice, piggelin, godis, yoghurt och alvedon. Ipren var slut. Typiskt.

Dagen har mest gått ut på att få i Isabelle vätska. Inte det lättaste tyvärr. Vi har kikat på film, vilat, gjort lite mat. Och efter lite mer ipren blev fröken så pass pigg så hon kunde göra sin vanliga vardags-syssla: Riva fram alla vantar/mössor/sockar från lådorna i hallen. Självklart fick jag leka skyltdocka och få prova en och annan hatt. Jag var så ohyggligt ful i en hatt så det går inte att beskriva med ord. Apropå mer saker som är fula så är det mina korta naglar. Jag köpte ett "crack effect-nagellack" som jag testade idag. Det blir ju ganska ballt resultat. Rosa grundfärg och svarta streck blev det. Synd att jag har så korta, fula naglar bara... försökte ta nån bild på resultatet, men det gick helt enkelt inte.

Självklart har alla gosedjuren fått sig en upptäcksfärd runt lägenheten också. Så mellan varven är hon rätt så pigg. Men har självklart vart mycket gnäll också och det är enbart jag som gäller. När pappa T kom hit så sa hon åt honom på skarpen: -Gå härifråååån. Gå till mitt ruuuum. Prata inte!!!! VRÅÅÅÅÅL!!!

Nu ska vi kika på mello snart och hoppas på en godare natts sömn. Haha, jag sa till Isabelle att hon inte får se mer film idag. Hon bah: -Okeeeej mamma. Nu är det din tuuur! I morgon kan jag titta på mera film.
Underbar respons för en gångs skull :)



Piggelin är en obligatorisk del av kosthållningen när man är sjuk...

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0