Redo

Nu har vi tänt en massa ljus här hemma och mys-stämningen är på topp. Isabelle håller på och klär på mig halsduk och annat och påstår att jag ska gå ut...
Ett av ljusen jag tände har jag haft i flera år. Ibland tycker jag vissa ljus är så fina så jag inte vill tända dom. Men av nån konstig anledning märkte Amanda att det här börjat mögla i botten (hur det nu kan bli så...?). Mitt älskade latte-ljus får därför brinna nu och det doftar ganska gott. Inte luktar det mögel iaf. Vilken tur.
Ostkrokarna är upphällda och vi är redo för melodifestivalen!




Crazy, snorig bäs blir man av cheesedoodles.

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0