Sömntuta

I morse åkte jag och lämnade Isabelle med sin faster elin och lilla kussen G. Både jag och T har jobbat idag så...
Dom har vart på buspalatset och haft en massa kul. Så roligt, för Isabelle har velat dit ett tag nu. Men det tog nog på krafterna för sen när jag hämtat upp henne och åkt på ica så somnade hon inne i affären. Mammas lilla älskling! Det gick verkligen inte att hålla henne vaken. Fick bära henne ut till bilen, satte fast henne i bilstolen och hon sov ändå!

Fick så lov att vakna när vi kom hem. Då var det russin som stod högst på önskelistan. Så nu har vi käkat russin och gröt. Snart läggdags för tösen. Får se om det går lika lätt att somna hemma...tveksamt :P



Min söta sömntuta har nog haft en väldigt rolig dag idag :)

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0