Effektiv

Igår hade jag en riktigt effektiv dag må jag säga. Amanda sov ju över hos oss, ett tillfälle man måste ta vara på.
Började på förmiddagen med ett träningspass. Sen handlade jag i lugn och ro. När jag kom hem igen så gjorde vi lite tacos utan tacos...igen! Mmm, göttans! Sen gick vi ut i det vackra vädret och lekte i snöhögarna. Synd att vi inte kunde göra nån snögubbe. Och sen var det dags för tvättid. Skjutsade ner Amanda till bussen också. Isabelle somnade såklart i bilen och det blev därför en lååång nattning på kvällen.

Klippte luggen på stumpan igen. Den växer ju gräsligt fort. Hon har ju så himla rakt hår så det är ganska svårt att få till det. Minsta lilla ojämnhet syns ju. Men hon var jätteduktig och satt stilla så det blev ganska bra. Sen fick hon bada och duscha. Satt och duschade lääänge. Tillslut fick jag säga stopp så hon inte skulle förvandlas till ett russin. Kvällsfika, saga och sen sängen. Sen blev det många vändor upp och ner för fröken så jag missade halva solsidan. Upp för att välja gosedjur, upp för att bajsa, ett försök att få komma till mammas säng, mera täcke, mera vatten, mera bajsning. Hon somnade inte förrän efter nio nån gång.

Den här veckan väntar fyra dagars jobb, förhoppningsvis en levande bil och till helgen kanske Ljusdal...
Have a nice week!


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0