Vrål

Isabelle vaknade vid sex idag. VARFÖR?? Varför i hela friden ska hon vakna vid den tiden då man är LEDIG? Hon låg dock och drog sig i 40 minuter. Men direkt när hon kliver upp så kräver damen gröt! Jag vet inte varför, men jag tänkte det vore lite kul att hälla kokos i hennes gröt. Det kan ju bli gott. Eller inte. Hon spottade och fräste som en ilsken katt. Sen fick hon en skinkmacka och vart nöjd. När hon vaknade i morse lät det som ungen rökt i 40 år. Eller som det satt en kråka i halsen. Kanske p.g.a dom fruktansvärda vrålen hon gav av på dagis igår-morse?
Det blev ju inte bättre då hon hade sovit klart sin middagslur i vagnen och blev tokförbannad när hon vaknade. Hon ville ligga kvar ute på balkongen, men jag måsta stå där isåfall och det ville inte jag. Så då blev det hemska vrålanden igen, vilket inte gynnade hennes rökar-röst. Efter skrik och grin blev hon helt slut och la sig med mig i soffan och kollade på Ellen Degeneres. Då blev vi bästa vänner igen.

Och så har vi tvättat på eftermiddagen. Skönt att ha det avklarat. Sen blev det en sväng till söderrå för att gratulera farbror Krille. Lite fika, sen drog jag och tränade. Svartnade för ögonen ett antal gånger. Klämde i mig 1 järntablett och 2 omega 3 med ett glas c-vitamin när vi kom hem. Pigg som en mört då. Kanske...

Skulle även vilja klaga på mina naglar. Det gör jätteont under pek och långfingernaglarna på högersida. Känns som jag klämt mig, men det skulle jag nog märkt. Vettefan vad det är. Hjälp mä?


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0