Why oh why...

Igår var det en lugn dag. Efter lunch så ville Isabelle sova i vagnen. Att hon självmant kommer med ett sånt förslag är inte det vanligaste. Så vi tog en promenad och stumpan somnade. Dum som är tog jag inte på mig täckbyxorna så jag höll på att frysa låren av mig. Skönt med friskluft iaf. Sen åkte vi till söderrå med T och lekte lite i snöhögarna. Var även in en sväng såklart. Sen åkte vi på DONKEN och handlade mat. WHY oh WHY? Var som vanligt inte speciellt gott. Fick lite ångest och åkte och tränade. Skitmycket folk! Fler som ville unna sig till fredagsmyset tror jag... sen blev det en stor påse billigt lösgodis från maxi. HJÄLP MÄ va gott det var. Och HJÄLP MÄ vad kass jag är.

Isabelle har sovit hos sin papi i natt. Jag sov gott hemma och vaknade till och med innan klockan ringde. La mig iofs vid tio igår. Blev chockad när temperaturen stod på -25. Så kallt har jag aldrig sett att det vart hemma i år.
Bilen startade. Skönt! Jobbar till fem, sen blir det väl mello i kväll.

Trevlig helg :)

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0