Aj

Igår kom min kära mami på besök. Ännu ett tillfälle att få sig lite träning. Lunchpass bodypump blev det. Var ett tag sen sist och så var det ett nytt pass och vissa saker var fullkomligt vidriga. Träningsvärk idag ja! Efter det så mötte jag upp med henne och en sovande Isabelle på stan. Tog en kebabsallad för första gången i mitt liv. På pizzahuset! Det var ju inte igår...skitmycket fick man och det var ganska gott faktiskt.
När vi kom hem så ville stumpan leka lite ute i "högen högen". Så då fick hon det. Synd att det snarare var en hög av is. Aj aj...

På kvällen hade jag tvättid. 18-21. Kul fredagsnöje! Isabelle hjälpte till en stund, sen kom hennes papps och hämtade henne. Hon sov där i natt (så jag slapp sova med ett öga öppet, man skulle ju kunnat blivit av med huvudet...). Nä, men det är ju jobbhelg för mig. Så nu sitter jag här och känner mig lite skum. Efter jobbet tänkte jag orka springa bort lite träningsvärk, sen kommer stumpilumpi hem igen. Lördagsmys med henne!

Snart är det lunchdags. Har med mig kassler sen gårdagen. Den är säkert ännu godare idag!
Trevlig helg mina vänner!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0