Annorlunda?

Igår började ännu en säsong av familjen annorlunda. Där får man träffa flera familjer som har en massa ungar. Jag tycker det är ganska intressant att se. Men det är inte saken att dom har väldigt många barn som gör dom annorlunda tycker jag, det är mer att dom framstår som så himla lyckliga och nöjda med tillvaron. Jag tycker det verkar helt ofattbart att man visar ett program där alla familjerna är glada och nöjda. Dom kan ha 10 ungar, men inga problem. Åtminstone inget dom vill visa på tv. Jag skulle hellre vilja att dom visade dom riktiga sidorna. För jag kan bara inte tro att det är så bra. Är det möjligt?

Jag skulle hellre vilja se föräldrarna gräla. Litegrann iaf. Nåt utbrott bara. Alla andra mammor och pappor måste ju känna sig otroligt onormala. Fast tänk om dom flesta familjer är så där lyckliga och mår så bra? Alla barn får lika mycket uppmärksamhet? Jag har bara så svårt att tro det. Jag tycker dom ska visa lite mer verklighet, för det kan inte vara frid och fröjd jämt, hur mycket vissa än vill förneka det. Men det kanske kommer. Kan man hoppas...

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0