Bad

Idag efter en lång väntan så blev klockan två och badhuset öppnade! Vi plaskade omkring i 2 timmar utan uppehåll. Det är då bra ansträngande faktiskt. Isabelle njöt och hade kul. Jag med. Vi red omkring på en krokodil också. Bra lårträning kände jag efter ett tag. -Hoppla krokodilen, hoppla!
Isabelle invigde sin nya baddräkt också. Åh så söt den var på henne. Tyvärr blev det inga kort knäppta, men den ser ut så här fast ljusrosa. Gillar rosetten! Finns förresten inte kläder nu förtiden som INTE har Hello Kitty på sig...



Måste även fråga. Är det okej att stå och fila sina fötter i en offentlig dusch som på ett badhus?? Mitt spontana svar blir NEJ. Jävla snuskkärringar det finns...

Sen vi kom hem har det vart lugna pucks. Lite mat, kalle Anka och sagoläsning.
Nu håller Isabelle på att välja sitt gosedjur för natten. Det är en ny procedur hon börjat med som tar en väldans lång tid. Hon går omkring saaakta i sitt rum för att hitta det perfekta natt-sällskapet. 2 nätter nu har hon sovit med en boll. Mitt tålamod är inte på topp just nu. Jaha, nu ropade hon att hon är färdig. Det blev en boll, en kanin och en känguru.
Isabelle: -1, 2, 3 stycken. Inte fem.
Sant sant! Då vet vi det! :)

Själv ska jag slappa en stund framför tv:n innan det är läggdags. I morgon åker vi till Ljusdal.

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Lena

ha ha ha, jag skrattade för mig själv när jag läste om "kärringen som filade fötterna", jag liksom såg din motbjudande min framför mig :) Och ja jag håller med dig, fila fötterna kan man göra hemma!

2011-01-27 22:25:35
URL: http://lelibe.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0