Byebye christmas

Idag var febern borta. På förmiddagen pysslade vi på här hemma med lite degning och sånt. Efter lunch åkte vi till söderrå och lekte i snöhögen, eller "högen-högen" som Isabelle säger. Sen fick hon följa med sin papi till Magnus för lite lek med Engla. Själv åkte jag iväg på ett möte med chefen. Det tog längre tid än väntat så jag missade innebandyn IGEN. Gaah, så tråkigt. Orkade inte pallra mig iväg till gymmet heller. Men har däremot sprungit upp och ner till källaren med en massa grejer. Bl.a alla julsakerna. Jag passade på nu när Isabelle är borta. Om hon ska vara med och hjälpa till kommer man inte långt. Känns lite tomt utan våran fina julgran. Fortsätter nog i morgon. Är så trött nu. Hoppas även på att Stefan och mamma kan komma hit och hjälpa mig borra lite i alla betongväggar och hårda tak jag har. Jag har haft en spegel liggandes i klädkammaren i typ ett år nu. Helt oöppnad. Vill rensa ur den där satans klädkammaren så man kan gå där. Det vore en fördel att ta sig in.

I morrn blir det jobb på kvällen. Men innan dess ska ett lunchpass bodypump klämmas in.
Såg förresten att min farfar skaffat facebook!! Shiat. Han fyller 80 bast till sommaren. Men det finns ju ingen åldersgräns för fejjan inte...

Tjing!


Färglad pirat-snögubbe


Söderrås egna Kebnekaise


Äntligen uppe!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0