Dagens måltider

Frullen bestod av 2 kokta ägg, bara äggvitorna såklart, jag fullkomligt avskyr ägg-gulor. Och så blev det ett smakprov "Babybel". Jag föll för reklamen. Men jag blev besviken för det smakade ju helt vanlig edamer. En liten bit för 30 spänn. Och en bit paprika, 1 finncrisp med bregott och ost på och en kopp med alldeles för svagt kaffe.


Till lunch blev det baconwoksås. Vilket är precis vad det låter som. Wokgrönsaker, bacon, grädde, salt, peppar, vitlökspulver. Det blev inte särskilt gott tyvärr.

Till middag stekte jag på älgskav som har legat i frysen ett bra tag. Vräkte på lite grädde, gul lök, pressad vitlök, halv buljongtärning, salt, peppar och en bit paprika och gurka till. Inte heller den måltiden blev särskilt lyckad. Det gick ju ner men, nä...ingen höjdare.


Haha, kul tjej som kommer med äckliga middagstips! Men jag kanske kommer med någon slags inspiration åtminstone :)

Och på kvällskvisten när suget faller sig på brukar jag oftast stilla det med en skål med hallon, blåbär, några kokosflingor, turkisk yoghurt och grädde. Underbart gott!



Normalt att visa hela dagens konsumtion av mat?
Äh...låt mig hållas!






Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0