Dålig

Idag kom mamma och Fredrik till stan. Jag pallrade mig ut jag med i kylan. Utnyttjade mitt presentkort på H&M. Det blev en mascara, träningslinne, baddräkt till Isabelle och ett par täckbyxor till henne som hon kan ha nästa vinter. Dom kostade ju bara 100 spänn. Då måste man passa på. Det var ju halva rea-priset i nästan alla affärer. Så frustrerande då jag ändå inte kan köpa nåt. Eller jo, 2 juldukar från Indiska blev det. 12,50 kr/st hade jag råd med ;) Sen blev det en lunch på Skutan.

Känner mig fortfarande dålig. Igår började jag ha ont på vänstra sidan magen och i natt gjorde det skitont och jag var väldigt nära att ringa 1177. Det är som om jag har ett ordentligt håll. Men när jag klev upp så gick det över. Vad kan det bero på? Är fortfarande lite febrig och öm i kroppen. Magontet kommer och går. Känns obehagligt. Hoppas det går över snart...

Saknar Bellis med. Tur i oturen att hon inte är hemma när jag är sjuk. Och inte vill ungen prata med mig i telefonen heller.

Jobbar till åtta, sen har jag helg. Hoppas man är frisk och kry då och kan hitta på nåt kul.




Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

Det kan inte vara galla då? ...eller är det i högra sidan..? Före jul hade jag ruskigt ont i vänstra sidan med, det höll i sig hela kvällen och hela natten och sen hela dagen därpå, riktigt obehagligt. Vet fortfarande inte vad det berodde på och det har inte kommit igen (peppar peppar). Krya på dig!

2011-01-13 17:50:45
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0