Donat

Idag tog vi sovmorgon igen. Skönt! Sen kom mamma och Stefan och fixa och donade lite. Fick äntligen upp en spegel i hallen. En helkroppsspegel. Nu kan man inte komma undan att se den bistra verkligheten :) Bytte även lampa och duk på bordet så nu känns det fräscht. Plus att jag satt dit ett ljus som jag fick i julklapp som doftar citrus. Synd att jag inte får till det fint på bilderna. Mycket mysigare irl. Sänghimlen ovanför Isabelles säng sitter nu som den ska. Klädkammaren är inte fulländad men man kan gå hela vägen in, vilket är ett stort framsteg. Fick hem mina beställda träningskläder som jag beställde från Ellos också. Så nu kan man se hetare ut på gymmet.
När mina hjälpredor åkt hem så gick jag och Bellis ut på en liten promenix och för lite lek i snöhögarna. Gjorde även en mini-snögubbe. Såklart skulle det komma en traktor och skotta snö precis där vi klättrade. Typiskt. Men skönt var det ute. Trist med regnet dock.
Nu ligger stumpan och jag ska kika tv tills det är min tur. I morgon blir det jobb och dagis.





(Fan vad kassa bilder det bliiiir...)


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0