Snowracer

Nu är jag hemma igen. Har hunnit träna och storhandlat. Det blir fan svettigare att gå på maxi än att träna. Fyfan vad mycket jag handlade... Nu håller jag på och gör mat. Eftersom dagen blir förstörd sen när drinkarna ska drickas så lyxar jag till det med hemmagjorda klyftpotatisar som jag längtat efter länge! Till det blir det fläskfilé och bea. Offcourse.

Jag är vääääldiiiigt trött just nu. Så typiskt. Måste ju tagga till nu så jag orkar med kvällen i Iggesnusk. Sandra skall firas. Ska bli sköj att komma på en traditionell hemmaferre. Kanske kan ta en tuppis efter maten...

Innan jag åkte hem så fick jag några bilder på min älskade sötnos som åkte snowracer med mormor. Inga som helst problem att lämna henne där som tur är. Trivs som fisken i vattnet! Nä nu ska jag steka kött!




<3

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
A.S

Miiiina bilder..höhöhöhöhöh

2011-01-29 15:59:15
URL: http://bloggparken.se/amanda
Malle

Som jag knäppt ja.

2011-01-29 16:04:38
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0