Helgen

Har haft en riktigt skön helg. Åkte till Ljusdal i fredags. Gjorde den vanliga rundan till Låka. Fick lite mat hos farmor. Där hittade vi även en bok med olika sagor i, varav en hette "Amanda och svartpullan". Mycket sjuk titel. Till råga på allt så läser min farmor fel och säger "Amanda och svamp-pullan"... då blev jag lite fnissig. Omogen som man är. På kvällen kikade jag på let´s dance. Min älskade Rybak var grym. Heja heja!

På lördagen blev det tok-kallt helt plötsligt. Gjorde inte så mycket. Isabelle fick åka och leka med en lite större tjej,  6-åring tror jag. Men dom hade trivts i varandras sällskap. Själv tränade jag på i källargymmet. Försökte leka instruktör till Amanda. Jag tyckte det var roligare än henne.

Efter jag fixat till mig lite så kom Nordan och hämtade mig, sen plockade vi upp Emilie och åkte till Delsbo för att spendera kvällen med Madde och lite spel. Det var väldigt roliga spel, spännande och stressande. Klämde 2 glas rödtjut och det gjorde kanske att man inte presterade lika bra tyvärr (bra att skylla på nåt...). Alltid lika roligt att umgås med dessa fina människor och snacka skit om ditten och datten, stora och små ting, allt och inget.

Idag var det varmt ute. Nollgradigt. Skitskumt. Var ute med snowracern, gick till min moster och fick fika. När vi kom till mamma igen så fick Isabelle leka av sig i snöhögen innan vi åkte hem.





-Mamma, hjäääälp.

I morgon blir det en ny vecka och nya tag.
Ha det bra folks!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0