Furuvik


I fredags åkte jag och Isabelle till Furuvik med min mamma och syster. Kikade på djuren och åkte en massa karuseller. Tog även nån lott. Jag vann 2 kg toblerone. Man tackar! Kommer bli en redigan fläsk-fia innan det är klart. Hälften fick dock Jennie som även hon kom dit med familjen. Skoj! Amanda vann 2 kg chips/ostkrokar och 2 kg choklad. Hon som inte ens äter sånt. Det var lite dåligt med djur i år, och lilleputt-tåget var borta, och Hedenhös-landet var borta. Lite dåligt tycker jag. Dom hade däremot byggt ut badbassängen. Blev inget bad för oss pga. det ostabila vädret och den enorma tröttheten som infann sig i slutet av dagen. Men nästa gång kanske!
Allt som allt var det en rolig dag och Isabelle tyckte det var skiiiitkul att åka karusell. Allra helst kaffekopparna och lilla berg och dalbanan. Det fanns även ett litet fritt fall. Usch, jag tyckte det var jätteläskigt. Jag hatar höjder efter jag åkte fritt fall på grönan. Men för livet!

Jaja...hoppas vi kommer dit nån mer gång i sommar =)










Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0