Kändistät helg...

Ja, men vad hände mer i helgen då?
I lördags på dagen var vi till Löka. Tog ett dopp i gunnarsbosjön. Skönt! Men Bellis var sur som en citron så vi fick åka upp på byn igen. Där slocknade hon i vagnen efter mycket om och men. Då tänkte jag passa på att sola och vila på den vackra gräsmattan. Där blev jag attackerad av bromsar, flugor och en myrjävel som bet mig i armen. Fan ta dom! Sen åkte vi till mami. Gjorde i ordning mig och drog till Storhaga till Grod-Linda på middag. Där fick man mumsig fläskfilégryta i whiskeysås och hasselbackare. Awesome! Sen smultronvin och kex. Så jävla nice! Sen blidde det lite järnvägs och Smalare än Thord. Dom var sig lik.

På söndagen var jag rätt så pigg så det var bara att ladda om, drog till Ellan, drack nån cider. Elin blev brakfull och jag inte alls. Knallade ner på jvgs IGEN. En till som verkade brakfull var Malin Berghagen som hamnade bakom oss i kön och tront på fan att hon får gå in gratis med sina väninnor. Jävla vipare. Om jag hade flamsat på det där viset hade jag fått stannat kvar utanför och "gå ett varv".

En till kändis var Sara Löfgren om nån kommer ihåg henne? Hon hade frågat killen sin om han ville gifta sig och han sa JA. Det firade vi tillsammans med Engmans kapell. Oj oj...var riktigt kändistätt på Ljusdal i söndags.
Men bäst var nog ändå när Pär Engman gick förbi mig och det droppade en svettdroppe från hans vackra lockar rätt på min axel. Har inte duschat sen dess.

Det har alltså vart en slitig men rolig helg!





Malin Berghagen var så brakfull i helgen så jag inte ens kunde ta ett kort på na.



Firade Sara Löfgrens förlovning i helgen...Almost BFF´s.



Jag snuddade även vid Andreas Johnson i helgen. Jag var dock ovetandes om den underbara incidenten.


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Saara

Vilken kväll du var med om , man skulle ha varit med ju! :) ska du inte gå på sigge ngn tisdag ?



Kram!

2011-07-13 13:51:30
URL: http://saarakurvinen.bloggplatsen.se
Anonym

Saara: Det skulle vara riktigt kul att komma iväg på Sigge, men jag kommer vara i Ljusdal väldans mycket framöver. Men får jag nån tisdagslucka över så hör jag av mig :)

2011-07-13 15:00:21
Linda

Hahaha.. alltså Malle, du är en riktig klippa på att blogga, jag skrattar alltid när jag läser=)Perras svettdroppe gör mig avundsjuk ju, jag visste att jag skulle missa nåt ;)

2011-07-13 15:29:00
URL: http://lindanordquist.blogg.se/
Elin

Hej se och hör! Jag vill dementera brakfyllan men för övrigt är jag också mest avis på svettdroppen. Puss

2011-07-13 16:07:44

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0