Första doppet!

Började dagen hos farbror doktorn. Isabelle var på återbesök pga. blåsljuden på hjärtat hon hade vid födseln. Det gick hur bra som helst. Hon fick titta på Pippi Långstrump och äta piggelin medan doktorn gjorde ett ultraljud på hjärtat. Allt såg bra ut och det har aldrig egentligen vart något problem. Skönt att höra.

Sen käkade vi lunch på donken. Smart drag när vi sedan åkte iväg till stranden. Kände mig såklart fläskigare än någonsin. Inte kunde jag ligga ner och sola och försöka se platt ut heller eftersom jag måsta springa efter fröken prupp. Pappa T är en sån fjantig badkruka och var inte mycket till hjälp. Men satan vad skönt det var att bada. Inte alls kallt. I love it!  Isabelle hoppade från bryggan och trivdes som fisken i vattnet ;) Hoppas på många flera såna här dagar i sommar.

Stumpan sover hos sin papi i natt och jag tänkte ta en sovmorgon i morrn för ovanlighetens skull. Får se hur det går när man har ett sovrum utan fläkt.




Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0