Löppis

Dålig update i veckan. Har jobbat ovanligt mycket. Hoppade in på sjukan i onsdags. Trodde jag skulle på samma ställe som vanligt, men dom skickade över mig till ettan i stället (kirurgavd.) Men det gick det med. Svårt att hitta alla grejer dock.

Sen jobbade jag i Ljusdal från fredageftermiddag till lördagmorgon. Gick bra det med. Var iväg på en grillafton. Trevlans!

På lördagen var det loppisdags. Sämsta förutsättningarna. Regn regn regn. Jag personligen tjänade 50 kr på 3 timmar. Bra timpänning. Naaat. Men lite kul ändå. Nånstans...


Loppis-lodisar :)


Längtar tillbaka till förra helgens mat och väder...

Hoppas på att man har en bra vecka framför sig och att jag slipper denna trötthet. Är så less på att jag aldrig känner mig helt frisk. Hypokondriker eller döende? Det är frågan... Jag ska nog ringa ännu ett samtal till hälsocentralen och bråka lite. Blir väl att dom skickar mig till psyk snart.


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0