Fredagsmus

Idag fick jag sovmorgon eftersom stumpan sov hos sin pappa. Sov ända till 10!! Fast jag tror det spökar här hemma. Fan vad det knakar och låter. Och kl. 7 i morse ramlade Isabelles badkrabba ner i badkaret med en jävla duns. Som om spöket ville säga att du brukar kliva upp nu och eftersom ingen annan väcker dig gör jag det. Idiot-spöke!

Sen blev det lite träning. Löpband och bodypump. Idag lyckades jag springa hela 5 minuter innan jag måsta sakta ner. Det tar sig!

Hämtade Bellis, där fick man lite köttbullar och mos. Sen åkte vi till Iggesund och hälsade på Hedblom/Teodorsson. Pimplade kaffe, saft och spelade yatzy. Tillslut blev vi utkörda. Sånt som händer...

Handlade lite och nu är det fredagsmus som gäller! Ja, så kan man faktiskt också säga tydligen.

I morgon har jag ingen som helst aning om vad vi ska hitta på. Buspalatset på lördagar brukar vara jobbigt, så jag tror det får bli nåt annat. Kom med förslag tack.

Trevlig helg!







Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

Kanske spöket från förra lägenheten som följt med? :)

2011-03-18 21:12:45
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0