Hjälpreda

Idag har jag haft ännu en effektiv dag. Kl. 9 var det tvättid som gällde. I samma veva blev det en ordentlig dammsugning. Inte så som jag brukar göra i vanliga fall (slarvigt). Nä idag drog jag ut mattorna, öppnade fönster och har vädrat hela dagen så det känns så fräscht här.

Mamma, Stefan och Kurt kom på besök också. Då passade jag på att träna. Sen hängde vi med dom till jysk och dollar och handlade lite.

Det har ju vart kanonväder idag så jag och Bellis har suttit ute i en snöhög och gjort snökakor och snögubbar idag igen. Mycket varmt i solen så nu är jag lite röd om kinderna minsann. När vi kom in gjorde jag hemmagjorda köttbullar och biffar med bacon och vitlök i och satan vad goda dom blev. Gjorde en tomatsås till. Yummie!

Isabelle har även hjälpt mig att sopa lite snö på balkongen. Det tyckte hon var kul att hålla på och dona där ute. Synd att vi inte har sol förrns sent på eftermiddagen bara.

Nu är vi nybadade/duschade. Kollar på bolibompa, torkar och ska väl ta lite kvällsfika innan läggdags.
Så står det till. Känner mig så mycket gladare och piggare när solen tittar fram! Love it!



Den sötaste hjälpredan i världen! :)

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0