Marathon

Igår åkte jag till gymmet efter jobbet eftersom T hade hämtat Bellie. Ställde mig på löpbandet och började löpa. Blodigt värre. Näe, gud så kass jag är! Hur som helst, gissa hur länge jag orkade mala på igår? För några veckor sen klarade jag 3 minuter innan jag fick andnöd, hjärtklappning och värk. Nä, igår körde jag på i hela 15 minuter! Nu tänker alla: A men det är väl ingenting. Men för mig är det som jag sprungit ett helt marathon. Jag tror jag aldrig sprungit så länge utan att stanna i hela mitt liv. Kollade inte hur långt jag kom dock. Det var ju dumt. Men jag är iaf supernöjd. Nästa gång får det bli 20. Jag ska kicka flåsets ass.


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Linda

Härligt! Va duktid du är:) Heja heja!

2011-03-22 15:37:30
URL: http://lindanordquist.blogg.se/
Madde

Det är ju skitlänge! Skulle nog knappt klara 3 minuter om jag provade :P

2011-03-22 18:19:26
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0