Med en enkel tulipan...

Fjärde vab-dagen idag. Kände att det inte är någon idé att lämna stumpan på dagis när hon är så rosslig och halvdan. Nu får hon vila upp sig i helgen och ta nya tag på måndag. Men det är slutvilat för mamman för jag ska jobba i helgen. Sjukhuset på lördag!

Idag kom pappa och helen på besök. Jag bjöd dom på min goda skinkstek. Medan dom käkade smet jag till gymmet. Så skönt att få springa av sig. Det är inte alls skönt att vara hemma och vabba i så många dagar. Jag klättrar på väggarna här hemma och Isabelles ljuva stämma ekar i mitt huvud: mamma mamma mamma..kom hiiiiit. NUUU. Hjääälp. Jag vill ha det och det och det. Nu nu NUUUU!! Helt slutkörd blir man. Och hon blir jätterastlös och vill att jag ska leka med henne hela tiden. JAG ORKAR INTE! Det kan väl inte bara vara jag som är en så tråkig mamma som inte alls tycker det är särskilt kul att leka kurragömma om och om igen?!

När jag kom hem så somnade stumpan i mitt knä och då är hon den goaste godbiten som finns. Tjatet är som bortglömt. Men nog blev jag påmind ganska fort när hon vaknade...

Men titta vilka fina tulpaner jag fick från pappa och Helen! Jag fullkomligt älskar blommor! Hittade även en vas som jag haft nerpackad i flera år och aldrig använt. Så vackert :) + att dom hade med sig färska jordgubbar. Mums!



Sen kan vi ta en bild på dagens mellis som bestod av: Broccoli (!), jordgubbar, skinkmacka, nyponglass



Inte mitt påhitt med broccolin iaf... men hon älskar det så varför inte...

I morgon kommer min mamma på besök. Då blir det träning och en lunch på stan.


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0