Milf

Det blir mycket vård av sjuk Bellis denna vecka. Hon har ingen feber idag tack och lov, men rosslig och hostig så vi håller oss borta från dagis. Eftersom det blir så ohyggligt tråkigt att sitta ensamma hemma så har vi åkt till Ljusdal. Spelar ingen roll om vi smittar nån här. Evil!!
Kan inte påstå att det finns så mycket mer att göra här, men det finns iaf lite folk runt om oss!
En sak jag dock dödade några minuter med att göra var att prova all make-up jag hittade i mammas och syrrans sminkväskor...

 

Ja, jag vet...jag är en milf som heter duga.


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
E-bear

Haha du är ju helt underbar!

2011-03-01 19:06:10

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0