Savesmart

Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.
Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.
När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det via mail.
Gå in på www.buzzador.com och regga dig om du vill vara med. Rekryteraren är jag: Bjallzor

Bjallzor tänker ni... ja det uppkom en kall vinter då jag blev mobbad för min jacka som jag för övrigt tycker är väldigt fin, trots att jag inte kan/vill stänga igen den. Hur som helst tyckte vissa att jag såg ut som en björn som var ute och lufsade i skogen. Var det pga. jackans färg? Jackans utseende? Min egen kassa hållning som gjorde att det såg ut som jag gick på alla fyra? Jag vet inte. Jag kallas Malle, blanda in en björn så blir det Bjalle. Och för att vara lite cool la jag till ett zor. Bjallzor! Fint va? Men nu var det inte det jag skulle prata om.

Jag är ju en buzzador och jag ska kolla in www.savesmart.se och berätta vad jag tycker och även sprida informationen vidare till andra. Typ här. Där finns det massor med erbjudanden och rabatter på allt möjligt. Jag har inte hittat något som intresserat mig och jag tycker inte priserna var så jäkla mycket bättre än på andra ställen. Men kanske någon annan hittar något av intresse?! Man kan även komma med egna förslag om vad man skulle vilja ha bättre priser på. Ju fler medlemmar, desto lägre priser.

Detta var en väldigt tråkig buzzning. Mycket roligare att få hem hudprodukter :D Bättre lycka nästan gång!



 


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0