Sexy piece of shiat

När man vill bli fin måste man vara lite ful först!



Även fast jag använde 2 hårfärgsförpackningar (varav en stulen...) så räcker det inte till mitt barr!
Dags att anlita något proffs till att rensa i mitt kråkbo antar jag.
Men det tar emot att gå till en dyr frisör när man är fattig som en kyrkråtta.
+ Att det är ytterst pinsamt eftersom jag klippt bort vissa delar som hade bildat dreads en gång i tiden. Det är väldigt mycket kortare där under.
Jag kanske kan skylla på att Isabelle fick tag i saxen eller nåt... Wasn´t me!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Elizzzz

Fuckin bum!

2011-03-09 21:59:50

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0