Osammanhängande

Måste ju tycka till en sista gång om mellon. I lördags var jag ju som sagt på ferre. Samma kväll som finalen i mellon! Vi sprang upp och tittade när dom gav rösterna, utan ljud. Och vilket misslyckande! Den lille parveln Saade vann. Jag förstår verkligen inte hur det gick till. Låten är så utomordentligt dålig. Det finns absolut ingenting som är bra med den. Är det nån som över huvudtaget lyssnat på texten? Jag kan inte begripa. Jag är såå upprörd! Men eftersom jag inte röstade så får jag väl inte tycka så mycket. Men fy fan alltså... vet många föräldrar som kommer bli upprörda när telefonräkningen kommer nästa gång. Förbannade snorungar! Jag kommer INTE heja på Sverige när det är dags för Eurovision. (Ja, det är blodigt allvar för mig...)

Nä, snart ska jag hämta guldklimpen på dagis. Ska nog parka bilen hemma och ta vagnen ner, sen på maxi och handla lite. Så får det bli. Jag vill ut i friska luften och suga in lite av solen. Underbart väder!

Här sitter jag i godan ro, pillar i naveln och klagar på Saade och jag kan inte förstå allt som händer i Japan. Känns som jorden är på väg att gå under. Fruktansvärt! Nä, jag måste lära mig att sluta klaga på oviktiga ting. Det finns alltid dom som har det så ofantligt mycket värre!

Shit, vad jag låter schizofren. För att göra inlägget ännu mer konstigt måste jag säga att jag googlade på ordet "snowballing" idag. Dom nämnde det på rix fm i morse. Nu vet jag vad det betyder och jag hoppas verkligen inte min chef kan se vad jag googlar på. Hemska tanke.

Och så avslutar jag med en påminnelse! Desperata hemmafruarna börjar i kväll!!!!! Missa inte!!


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0