Alkoholintolerant?

Nu är man hemma och är sjuk igen. Jag brukar aldrig ALDRIG bli sjuk, men nu har immunförsvaret ballat ur. Eller har jag blivit alkoholintolerant? Sist jag festade fick jag halsfluss och efter den här helgen mår jag som en påse skit. Ont i kroppen, allra helst huvudet och lite feber som grädde på moset. Får se hur det går nästa gång...
Jag skulle egentligen vart i Östersund nu. Skulle bott på hotell och fått god mat, men näe. I stället ligger jag hemma i min ensamhet. Pendlar mellan säng och soffa. Masade iväg mig till affären också och köpte proviant så som: Nyponsoppa, mandelbiskvier, glass, chokladsås, chokladkakor, juice. Ja, allt en sjuk människa behöver.

Bellis är med sin papi. Dom är i borgarparken och leker nu och har det säkert jättekul.
Hon kommer väl hem i morrn. Jag ska vila upp mig tills dess. Jag är en människa som har otroligt svårt för att vila. Förr i tiden gick det utmärkt att ligga i soffan och glo på film en hel dag, men nu, trots att jag är trött som bara den så får jag myror i brallan. Jag var till och med och kolla om det fanns tvättid idag, men näe. NÅN hade satt en papperstuss i ett av hålen där man sätter tvättcylindrarna. Otroligt irriterande då folk gör så. Fräckt! Men men...jag ska fan inte tvätta idag ändå.

Nä, nu ska jag fortsätta med att göra ingenting.

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Linda

Uscha.. Krya på dig vännen!!

2011-05-19 13:01:57
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0