Årets bullbak

Visst är det kul när man skriver ett blogginlägg och allt råkar försvinna?
Äh...jag gör en förkortning.

Igår kom syrran. Sov över tills idag. Trevlans med sällskap!
Började dagen med att baka bullar. Isabelle tyckte mest om att hålla på med mjölet. Jag tycker heller inte det är kul att baka bullar. Kletigt är det. Mjöl och pärlsocker överallt. Men men...varje år i maj och Juli så är det en oskriven lag att baka.

Vi har även tvättat, promenerat och bytt sängkläder. Längtar redan till att få lägga omkull mig.
Isabelle har ju gått och fått feber igen. Jag hatar att se henne sjuk. Hon är så varm och jag skulle vilja hålla om henne hela tiden när hon är så. Stackars bebis.


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0