Brakfull

Igår kom några brudar förbi på middag. Lånade mammas hus. Vi satt ute på altan hela kvällen och hade det väldans trevligt. Vi testade ganska så många drinkar under kvällen. Göttans. Sen drog vi på järnvägs. Där var det dött till en början, men sen blev det ganska bra och lagomt med folk. Jag hade en riktigt rolig kväll och det tackar jag sällskapet för :)

Idag har det vart otroligt segt och jag har haft en huvudvärk som inte var av denna världen.
Jättekul att åka buss och sen gå hem i regnet. Not. Och hur många gånger kan man egentligen sjunga "saft saft hallonsaft, bättre saft har ingen haft..." under en resa från Ljusdal-Hudik?! Eller det var snarare "Taft taft hallontaft". Men hellre en sjungande bäs än en suris.

Nu vill jag helst bara sova. I morrn börjar vi redan kl. 7. Suck...


Emilie gjorde ett tappert försök att undkomma kameran. Den gubben gick inte!


Spelade Vuxenpoäng. Ett spel som jag fick i present av girlsen. Fick även söta hjärtformade bakformar.


Maddes planer om att bli brakfull funkade.

:)


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Linda

TACK för en riktigt lyckad kväll, bästa på länge! Det måste vi snart göra om:)

2011-05-15 21:52:09
URL: http://lindanordquist.blogg.se/
Linda

TACK för en riktigt lyckad kväll, bästa på länge! Det får vi snart göra om:)

2011-05-15 21:54:25
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0