Kakbak

Är det lite uppåttjack i kåvepenin eller? Jag har vart såå pigg både igårkväll och idag. Just nu är jag slut, men tidigare. Jag har bakat idag och mamma har tagit några fönster. Bytt lite grejer på jysk och dollar. Handlat på maxi. Effektiv dag, men nu känner jag att jag måste ta det lugnt. Bakterierna kan spridas om man inte tar det lugnt. Så sa Dr.Stephan. Fredagsmyset, here we come!

Mitt lilla frö kom hem idag också mitt i kakbaket. Då fick man självklart hjälp. Perfekt att göra nonstopkakor med barn. Lätt som en plätt och kul som en...jul? Vi tar bullbaket senare i helgen!
Men jag lovar. Kakorna vi gjorde idag. Mina kärl täpptes igen bara jag såg dom. Farliga grejer.




Kakorna blev godkända av kakmonstret nr.1

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0