Lill-gammal...

Gårdagens blogginlägg kom nu i stället. Tror jag. Orka blogg.se när det håller på så här.

Idag har jag blitt röd om bröna. Satt ute och läste ganska mycket idag, därför har jag en kritvit hals och rött bröst. Vackert!

Isabelle sov hos mormor i natt. Saknade henne som attan idag, så det var skönt att få en välkomstkram när jag kom hem. Vi åkte direkt till bangkok-kajen och käkade middag med mamma, syster och moster. Mumma!
Nu ligger fröken och försöker sussa. Inte det lättaste när det är så ljust. Jag har äntligen fått rullgardiner men inte fått upp dom än. I morrn blir det dagis. Enda dagen den här veckan. Sen blir vi lediga igen!



"Inget går upp emot att krypa upp i soffan med en kopp te..."

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0