Löser sig...

Känner mig lite småsjuk idag. Ont i hals, huvud, febrig, osv. Säkert för man var ute och slirade i kylan i helgen.
Isabelle har vart gnällig dom senaste dagarna. Hon kanske börjar bli hängig också. Hopplöst vid läggningen igår. Så himla olycklig tjej som ska testa mig hela tiden. I morse var hon dock glad när jag lämnade henne på dagis och hon fick stå och vinka bredvid Selma.

Det är en massa saker jag borde göra, men jag får inte tummen ur. Tvätta fönster, baka bullar, planera födelsedagskalas? Det börjar dra ihop sig. Men men...det löser sig. Behöver inte bli nåt märkvärdigt. Men hela maj månad känns så stressande.

Vill bara åka hem och sova nu. Skulle även behöva en fet ipren. Och nyponsoppa med glass och mandelbiskvier. Tack.


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0